NEPATIKRINTA parduotuvė

Ši internetinė parduotuvė nebuvo patikrinta eTikra.LT administracijos, duomenų apie parduotuvės patikimumą neturime. Visas patikrintas parduotuves rasite čia – patikrintos parduotuvės.

Daugiau apie eTikra.LT “PATIKIMA PARDUOTUVĖ” žymą, ir kaip ji suteikiama – skaityti.

Norite sužinoti ar Jus lengva apgauti internetu? Atlikite šį TESTĄ ir sužinokite kokia tikimybė, jog nukentėsite nuo internetinių sukčių!

Informacija
  • El. parduotuvės pavadinimas
    1a.lt
Kategorijos
Aprašymas
  • 1a.lt atsiliepimai. Apsipirkote šioje internetinėje parduotuvėje? Pasidalinkite savo patirtimi su kitais vartotojais!

Ad 5
Knarkiu.LT
Naujausi straipsniai

Kaip išsirinkti pirmąjį vibratorių?

Nusprendėte įsigyti vibratorių, tačiau sunku išsirinkti? Padėsime – šiame tekste papasakosime, kaip nepasimesti plačiame asortimente ir į ką verta atkreipti dėmesį renkantis pirmąjį žaisliuką.

Skaityti »
Norite patalpinti savo straipsnį?
Paieška
  • Indre
    2022-06-20 9:11 pm

    Jei būčiau mačiusi, kiek neigiamų atsiliepimų yra apie šią įmonę, tikrai nieko nebūčiau iš jos pirkusi. Deja, užsisakiau prekę, kurios man reikėjo gan skubiai. Sekančią dieną, gavau pranešimą, kad ji vėluos. Dieną, kurią jau turėjo ateiti vėluojanti prekė, paskambinau pasiteirauti kurią valandą daug maž man jos tikėtis. Nors ir buvo internete parašyta, kad ji jau pakeliui, paskambinus man pasakė, kad jos kol kas negausiu. Kada tiksliai gausiu, neaišku. Gal būt mėnesio gale. Kodėl negavau pranešimo, kad ji vėl vėluos, neaišku. Po keletos dienų, pagaliau gavau pranešimą, kad ji bus man pristatyta už poros savaičių. Po poros valandų, gavau pranešimą, jog prekė man vis gi nebus pristatyta ir bus grąžinami pinigai. Kaip atsiprašymą, gausiu 10 eurų nuolaidą sekančiai prekei. Prekė, kurią buvau užsisakiusi kainavo daugiau nei 1000 eurų ir buvo, kaip jau minėjau, skubi, o kompencacija 10 eurų sekančiai prekei??? Svaime suprantama, iš šios parduotuvės niekada nieko nebeužsisakysiu, bet tokia kompensacija, mano manymu, tolygi pasišaipymui iš kliento. Skambinant telefonu, konsultantas, žinoma, neturėjo ką pasakyti, tik tiek, kad atsiprašo. Paprašius galimybės susisiekti su asmenimis, atsakingais už tai, kas įvyko buvo pasakyta, kad vadovybė su klientais nebendrauja. Galiausiai, sugaišta nemažai laiko, prekė negauta ir 10 eurų kompensacija.

Rašyti atsiliepimą