Dažniausiai užduodami klausimai erotinių prekių parduotuvėje
Ko dažniausiai klientai teiraujasi erotinių prekių parduotuvėje? Jei smalsu sužinoti, skaitykite šį tekstą – jame aptarsime aktualiausius bei atsakymus į juos.
Ši internetinė parduotuvė nebuvo patikrinta eTikra.LT administracijos, duomenų apie parduotuvės patikimumą neturime. Visas patikrintas parduotuves rasite čia – patikrintos parduotuvės.
Daugiau apie eTikra.LT “PATIKIMA PARDUOTUVĖ” žymą, ir kaip ji suteikiama – skaityti.
Norite sužinoti ar Jus lengva apgauti internetu? Atlikite šį TESTĄ ir sužinokite kokia tikimybė, jog nukentėsite nuo internetinių sukčių!
muresta.lt atsiliepimai. Apsipirkote šioje internetinėje parduotuvėje? Pasidalinkite savo patirtimi su kitais vartotojais!
Ko dažniausiai klientai teiraujasi erotinių prekių parduotuvėje? Jei smalsu sužinoti, skaitykite šį tekstą – jame aptarsime aktualiausius bei atsakymus į juos.
Nusprendėte įsigyti vibratorių, tačiau sunku išsirinkti? Padėsime – šiame tekste papasakosime, kaip nepasimesti plačiame asortimente ir į ką verta atkreipti dėmesį renkantis pirmąjį žaisliuką.
Kalbant apie vibratorius, kartais tebėra manoma, jog jie sukurti moterims, neturinčioms partnerio, tačiau tai ne visai tiesa – vibratorius gali būti itin naudingas poroje.
Asta
2023-04-22 10:37 amLabai malonus salono darbuotojų aptarnavimas. Nustebino prasiplėtusio salono prekių pasirinkimas. Radau ne tik ilgai ieškotą praustuvą su dušo kabina, bet ir tikrai geras priemones tam prižiūrėt. Rekomenduoju
Viktoras
2022-08-24 3:09 pmApgautas
Reakcija:
https://rekvizitai.vz.lt/imone/semerita/atsiliepimai/
————–
Rimvydas 2022-08-16 13:09:52
Sveiki,
Gal teisybės dėlei reiktų išdėstyti ir tuos faktus, kuriuos, rašydamas komentarą, praleidote? Kad vonią iš sandėlio atsiėmė Jūsų samdytas kurjeris, kuris turi galimybę apžiūrėti prekę. Ar nebuvo pažeista pervežant- negalime atsakyti, tą galima buvo įvertinti priimant iš kurjerio prekes. Kad nuo prekės atsiėmimo iki pretenzijos pateikimo praėjo 16d- nežinia, kur vonia tą laiką buvo, kas su ja buvo daroma. Kad skilimas pastebėtas tik prikliajvus kojas- ar nebuvo pažeista montuojant- negalime atsakyti. Kad buvo reikalaujama kompensacija daugiau nei 2tūkst Eur. Gamintojo atsakymas, kad tai mechaninis pažeidimas, VVTAT atsakymą, taip pat turite.
————–
Rimvydai, visų pirma būtų padoru nurodyti, kad esate „Muresta“ atstovas. Visų antra, Jūsų atsakymas dar kartą įrodo, kad „Muresta“ yra NEPATIKIMAS PARDAVĖJAS.
Deja, bet mano patirtis rodo, kad „Muresta“ veikia pagal „perekupo“ etiką – nepagautas ne v***s.
Rašot, kad vonią atsiėmė mano samdytas kurjeris. Bet nutylit, kad Jūs patys nemokamai pristatot brangesnes prekes. Tik vat man pristatyti atsisakėt. Kaži kodėl? Galiu tik spėlioti ar tai padarėte norėdami SUTAUPYTI KLIENTO SĄSKAITA, tiesiog tingėjot, o gal jau ŽINOJOT, KAD PARDUODAT SUGADINTĄ PREKĘ.
Kad ir kaip ten būtų, tai tik įrodo, kad Jūsų žodžiai (informacija tinklalapyje, konsultantų teiginiai) ir veiksmai nesutampa, kitaip tariant – esat NEPATIKIMAS pardavėjas, kuris kilus nesusipratimui, visą kaltę suvers klientui.
Nesileisiu į ginčus ir dėl kitų Jūsų pateiktų argumentų (kurie tokie pat skylėti kaip ir istorija su pristatymu). Vietoje to tiesiog konstatuoju ‒ Jūsų žodžiai tik įrodo, kad „Muresta“ NEGALIMA PASITIKĖTI, kad Jus reikia nuolat tikrinti: iš pradžių tą turi padaryti kurjeris (kaži kiek klientų Jūsų sandėlyje išsipakuoja vonią?), po to aš (nes kam laukti kol meistrai viską paruoš vonios įrengimui – tegu ji tepasi, tegu būna mažiau apsaugota) ir t. t.
Trumpa logikos pamoka: jei vonia skilo po smūgio, turi būti smūgio vieta. Tačiau jeigu skilimas yra, o smūgio vietos nėra, vadinasi: a) vonia skilo nuo smūgio į orą, arba b) vonios skilimas – gamybos brokas. Abiem atvejais išvada ta pati – „Muresta“ parduoda nekokybiškas prekes.
„Negalime atsakyti“ – pagrindinė Jūsų frazė. Ir tai suprantama. Negalite, nes esate neatsakingi. Juokingiausia, kad pakeitę brokuotą vonią būtumėt išlošę net finansiškai, nes buvau numatęs nemažai santechnikos pirkinių. Vietoje to pasirinkote pralošti reputaciją. Linkiu sėkmės šitame trumpame kelyje.
Apgautas
2022-08-01 9:52 pmBūkit atsargūs pirkdami šioje parduotuvėje. Mano istorija paprasta – pirkau „Villeroy & Boch“ vonią, o kai atvežtą išsipakavau, pasirodė, kad ji brokuota – įskilusi, t. y. bevertė. Spėkit ar „Muresta“ pripažino pardavusi tokią vonią? Kaltas likau aš, o pasikeisti prekės ar susigrąžinti pinigų, žinoma, nepavyko. Kojos ten daugiau nekelsiu ir visiems kitiems rekomenduoju taip elgtis.
Štai mano istorija (tik gaila, kad žurnalistai išėmė pardavėjo ir gamintojo pavadinimus):
https://www.lrytas.lt/bendraukime/isklausykite/2022/06/28/news/remonta-vonioje-dares-vyras-ragina-pasimokyti-is-jo-klaidos-kad-netektu-moketi-du-kartus-23753682
Kadangi geriau vieną kartą pamatyti, negu šimtą kartų išgirsti, įkeliu ir video:
https://www.youtube.com/watch?v=mJQNC4g-if8&ab_channel=Viki
APGAUTAS
2022-08-24 3:10 pmApgautas
Reakcija:
https://rekvizitai.vz.lt/imone/semerita/atsiliepimai/
————–
Rimvydas 2022-08-16 13:09:52
Sveiki,
Gal teisybės dėlei reiktų išdėstyti ir tuos faktus, kuriuos, rašydamas komentarą, praleidote? Kad vonią iš sandėlio atsiėmė Jūsų samdytas kurjeris, kuris turi galimybę apžiūrėti prekę. Ar nebuvo pažeista pervežant- negalime atsakyti, tą galima buvo įvertinti priimant iš kurjerio prekes. Kad nuo prekės atsiėmimo iki pretenzijos pateikimo praėjo 16d- nežinia, kur vonia tą laiką buvo, kas su ja buvo daroma. Kad skilimas pastebėtas tik prikliajvus kojas- ar nebuvo pažeista montuojant- negalime atsakyti. Kad buvo reikalaujama kompensacija daugiau nei 2tūkst Eur. Gamintojo atsakymas, kad tai mechaninis pažeidimas, VVTAT atsakymą, taip pat turite.
————–
Rimvydai, visų pirma būtų padoru nurodyti, kad esate „Muresta“ atstovas. Visų antra, Jūsų atsakymas dar kartą įrodo, kad „Muresta“ yra NEPATIKIMAS PARDAVĖJAS.
Deja, bet mano patirtis rodo, kad „Muresta“ veikia pagal „perekupo“ etiką – nepagautas ne v***s.
Rašot, kad vonią atsiėmė mano samdytas kurjeris. Bet nutylit, kad Jūs patys nemokamai pristatot brangesnes prekes. Tik vat man pristatyti atsisakėt. Kaži kodėl? Galiu tik spėlioti ar tai padarėte norėdami SUTAUPYTI KLIENTO SĄSKAITA, tiesiog tingėjot, o gal jau ŽINOJOT, KAD PARDUODAT SUGADINTĄ PREKĘ.
Kad ir kaip ten būtų, tai tik įrodo, kad Jūsų žodžiai (informacija tinklalapyje, konsultantų teiginiai) ir veiksmai nesutampa, kitaip tariant – esat NEPATIKIMAS pardavėjas, kuris kilus nesusipratimui, visą kaltę suvers klientui.
Nesileisiu į ginčus ir dėl kitų Jūsų pateiktų argumentų (kurie tokie pat skylėti kaip ir istorija su pristatymu). Vietoje to tiesiog konstatuoju ‒ Jūsų žodžiai tik įrodo, kad „Muresta“ NEGALIMA PASITIKĖTI, kad Jus reikia nuolat tikrinti: iš pradžių tą turi padaryti kurjeris (kaži kiek klientų Jūsų sandėlyje išsipakuoja vonią?), po to aš (nes kam laukti kol meistrai viską paruoš vonios įrengimui – tegu ji tepasi, tegu būna mažiau apsaugota) ir t. t.
Trumpa logikos pamoka: jei vonia skilo po smūgio, turi būti smūgio vieta. Tačiau jeigu skilimas yra, o smūgio vietos nėra, vadinasi: a) vonia skilo nuo smūgio į orą, arba b) vonios skilimas – gamybos brokas. Abiem atvejais išvada ta pati – „Muresta“ parduoda nekokybiškas prekes.
„Negalime atsakyti“ – pagrindinė Jūsų frazė. Ir tai suprantama. Negalite, nes esate neatsakingi. Juokingiausia, kad pakeitę brokuotą vonią būtumėt išlošę net finansiškai, nes buvau numatęs nemažai santechnikos pirkinių. Vietoje to pasirinkote pralošti reputaciją. Linkiu sėkmės šitame trumpame kelyje.