Mažiau pridėtinio cukraus? Misija įmanoma!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Sužinokite keletą paprastų būdų, kaip sumažinti pridėtinio cukraus suvartojimą.

Iš pirmo žvilgsnio tai gali pasirodyti gana sudėtinga užduotis, nes daugumoje maisto produktų ir gėrimų “slepiasi” pridėtinis cukrus ir, atrodo, jo niekaip nepavyks išvengti. Tačiau sumažinti pridėtinio cukraus vartojimą įmanoma, ir štai keletas paprastų būdų, kaip tai padaryti.

Atidžiai skaitykite produktų etiketes

Peržiūrėkite visas produkto sudėtines dalis. Atkreipkite dėmesį į angliavandenių skaičių ir kokią jų dalį sudaro cukraus kiekis.

Keiskite cukrų sveikesnėmis alternatyvomis

Rytinę arbatą ar kavą pasaldinkite stevijos lašiukais ar medumi. Vietoje saldintų dribsnių rinkitės granolą be cukraus. Šokoladą su cukrumi keiskite tokiu šokoladu, kuriam saldumo suteikia natūralios kilmės saldikliai, pavyzdžiui, stevijaeritritolisksilitolis.

Nereikalaukite iš savęs per daug

Svarbu, kad jūsų kūnas gautų visų reikalingų maistinių medžiagų su daržovėmis ir vaisiais, mėsa ir žuvimi, grūdais ir pieno produktais. Todėl produktus su pridėtiniu cukrumi sveikesnėmis alternatyvomis keiskite palengva. Nuoseklumas ir nuosaikumas sau yra labai svarbu, nepamirškite to 🙂

IFOOD.LT – Jūsų skoniui ir mitybos skoniui draugiški produktai be menkaverčių angliavandenių ir pridėtinio cukraus!