Rašydami atsiliepimą, nepažeiskite įstatymų.
Rašykite tik apie SAVO patirtį apsiperkant internetinėje parduotuvėje. Nerašykite nuogirdų (“girdėjau, jog šios parduotuvės prekės blogos”). Nevartokite žeminančių epitetų (“sukčiai”, “melagiai”). Atsiliepimą pateikite kaip savo nuomonę ir ją pagrįskite faktais. Pvz.: “Manau aptarnavimas galėtų būti geresnis, nes darbo valandomis 3 kartus nekėlė telefono ragelio ir neperskambino”). Draudžiami bet kokie įžeidžiantys, rasistiški atsiliepimai. Atsiliepimai su keiksmažodžiais taip pat nebus patvirtinti.
Įvertinimas (žvaigždutėmis) turi būti adekvatus.
Nepasiduokite emocijomis ir nevertinkite parduotuvės žemiausiu balu, dėl menkos, vienkartinės klaidos. Į situaciją žiūrėkite objektyviai: jei parduotuvė pavėlavo vieną dieną išsiųsti prekę, ji tikrai nenusipelnė žemiausio įvertinimo. Jei eTikra.LT administracijos nuomone įvertinimas yra neadekvatus situacijai, įvertinimo nerodysime, patvirtinsime tik atsiliepimą, ir leisime parduotuvės savininkui atsakyti į šį atsiliepimą, paaiškinant situaciją.
Ar gali parduotuvės savininkas reikalauti pašalinti neigiamą atsiliepimą?
Jei atsiliepimas nepažeidžia pirmoje pastraipoje išvardintų sąlygų, tačiau el. parduotuvės savininkas/atstovas nesutinka su atsiliepimu ir kreipiasi į mus dėl jo pašalinimo, šį atsiliepimą paslepiame ir operatyviai išsiaiškiname ar atsiliepimas yra tikro pirkėjo ir ar tikrai atsiliepimas buvo sąžiningas.
Kitos sąlygos:
Atsiliepime draudžiama minėti/reklamuoti kitas parduotuves. Draudžiami pakartotiniai to pačio vartotojo atsiliepimai apie tą pačią parduotuvę, siekiant padidinti/sumažinti bendrą parduotuvės įvertinimo balą. Draudžiama atsiliepimus rašyti el. parduotuvės savininkams/atstovams.
Paskutinį kartą atnaujinta – 2021.12.23