D.U.K.
Dažniausiai užuodami klausimai
Savo parduotuvės profilyje spauskite mygtuką “Esate parduotuvės savininkas? Perimkite parduotuvę!” ir atlikite prašomus veiksmus.
El. parduotuves tikriname pagal tam tikrus kriterijus. Su tikrinimo sąlygomis galite suspažinti čia – https://etikra.lt/ka-reiskia-patikrinta-parduotuve/.
Tokiu atveju duosime patarimų, kaip susitvarkyti parduotuvę, o jei nenorėsite to padaryti – grąžinsime nario mokestį ir atšauksime narystę.
Ne. Likus kelioms dienoms iki narystės pabaigos, gausite pranešimą apie netrukus besibaigsiančią narystę, ir jei norėsite tęsti narystę, turėsite apmokėti išankstinę sąskaitą.
Žinoma. Tačiau nerekomenduojame to daryti dažnai, nes kartais prireikia laiko, kol naujas straipsnis ar produktas pradeda generuoti lankytojų srautą.
Taip, narystės planą galėsite pakeisti savo paskyroje.
Vartotojui parašius neigiamą atsiliepimą, prieš jį patvirtinant prašome atsiliepimo autoriaus įrodymų, jog jis tikrai apsipirko šioje parduotuvėje.
Jei tai tikras pirkėjas ir jis yra nepatenkintas Jūsų parduotuve, tai yra puiki proga pažvelgti į Jūsų parduotuvę pirkėjo akimis ir pasistenkti ištaisyti visas problemas, galinčias suteikti neigiamą patirtį pirkėjui.
O jei atsakysite į neigiamą atsiliepimą su paaiškinimu, kodėl taip įvyko, šis atsiliepimas tik paskatins kitus lankytojus pirkti, nes matys, jog rimtai žiūrite į savo verslą ir spręndžiate iškilusias problemas.