Ką daryti, jei negaunu prekės, užsakytos internetu?

Visų pirma, atidžiai perskaitykite pristatymo sąlygas parduotuvės internetinėje svetainėje. Galbūt pristatymo laikas yra ilgesnis, nei Jūs tikėjotės. Tai yra labai dažnai pasitaikanti rimtų nesusipratimų priežastis.
Ka daryti negavus prekes pirktos internetu

Prieš apsiperkant iš Jums nežinomos internetinės parduotuvės, būtinai apie ją pasidomėkite internete. Galbūt rasite kitų pirkėjų atsiliepimų socialiniuose tinkluose, o galbūt ją rasite ir eTikra.LT kataloge. Bet jei taip jau nutiko, kad užsisakėte iš įtarimo nekeliančios parduotuvės, tačiau prekės vistiek negaunate – pasinaudokite mūsų patarimais.

1. Pasitikrinkite pristatymo terminus

Visų pirma, atidžiai perskaitykite pristatymo sąlygas parduotuvės internetinėje svetainėje. Galbūt pristatymo laikas yra ilgesnis, nei Jūs tikėjotės. Man buvo kelis kartus pasitaikę, kai po apmokėjimo pastebėjau, jog parduotuvė dirba “dropshipping” būdu (pardavėjas prekių vietoje neturi – jos pristatomos tiesiai iš gamintojų kitose šalyse, dažniausiai Kinijos). Tokiu atveju prekės gali keliauti ir mėnesį ir daugiau.

2. Pasitikrinkite savo kontaktus, kuriuos nurodėte užsakymo metu

Per ilgus prekybos internetu metus, man ne kartą pasitaikė, kai pirkėjas neteisingai nurodo savo duomenis. Tokiu atveju pardavėjas negali su Jumis susisiekti ir laukia Jūsų skambučio.

3. Susisiekite su pardavėju

Jei Jūsų prekė keliauja ilgiau, nei nurodyta parduotuvės pristatymo sąlygose ir Jūsų užsakymo duomenys nurodyti teisingai – susisiekite su pardavėju. Gali būti daugybė priežasčių, kodėl Jūsų siunta vėluoja – gal siunta pasimetė pristatymo tarnyboje, gal pardavėjas išpardavęs prekes ir laukia papildymo, o gal įvyko žmogiška klaida ir pardavėjas “pražiopsojo” Jūsų užsakymą. Kokia bebūtų priežastis, prieš imantis kitų veiksmų, susisiekite su pardavėju ir pareikalaukite paaiškinimo, kodėl Jūsų užsakymas vėluoja.

Parduotuvės kontaktinis telefono numeris ir el. paštas dažniausiai būna nurodytas pagrindiniame parduotuvės puslapyje, tačiau jei jų ten nėra – ieškokite “Kontaktai” arba “Apie mus” skiltyse. Jei ir ten nėra – bandykite rašyti el. paštu, iš kurio gavote užsakymo informaciją.

4. Jei pardavėjas nebendrauja

Jei pardavėjas atsisako pateikti motyvuotą atsakymą kodėl Jūsų užsakymas vėluoja, arba visiškai neatsako į Jūsų skambučius ir laiškus, kreipkitės į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Tel.: (8-5) 262 67 60. Tarnybos darbuotojai paaiškins, ką Jums daryti toliau.

Apibendrinimas

  • – VISADA prieš pirkdami iš nežinomos parduotuvės pasidomėkite ja – kelios minutės su Google paieška gali sutaupyti daug laiko ir nervų ateityje.
  • – Jei yra galimybė – iš nežinomos parduotuvės pirkite prekes, pasirinkę atsiskaitymą grynais (COD).
  • – Būkite pakantūs – siuntai pavėlavus vieną dieną, nepradėkite soc. tinkluose maišyti parduotuvės su žemėmis. Visada pirma bandykite susisiekti su pardavėju – galbūt įvyko paprasčiausias nesusipratimas ir Jūsų siunta jau pakeliui pas Jus.

Jei Jums šis straipsnis pasirodė naudingas, prašome juo pasidalinti! Ačiū!