Pagalba knarkiant

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Miegodami pailsiname ir kūną, ir mintis, pasiruošiame naujai dienai ir įsikrauname energijos visiems mūsų laukiantiems darbams. Tačiau neretai kokybišką miegą drumsčia knarkimas.

Vidutiniškai kiekvienas žmogus pramiega net trečdalį savo gyvenimo. Todėl miego kokybė yra labai svarbus veiksnys, lemiantis kokybiškus kitus du mūsų gyvenimo trečdalius. Miegodami pailsiname ir kūną, ir mintis, pasiruošiame naujai darbo dienai ir įsikrauname reikalingus energijos visiems mūsų laukiantiems darbams. Tačiau neretai kokybišką miegą drumsčia mūsų pačių ar mūsų partnerio knarkimas.

Knarkimo priežastis

Knarkti pradedame, kai užmigus atsipalaiduoja kaklo raumenys ir dėl to nosies ir gerklės kanalai tampa per siauri orui patekti į plaučius. Kuo labiau susiaurėja oro kanalai – tuo garsiau knarkiame. Dažniau knarkia vyrai, nei moterys, nes biologiškai vyrų kvėpavimo takai yra kiek siauresni nei moterų. Knarkimą taip pat gali lemti antsvoris, nes dėl jo atsiranda papildomų riebalų aplink kaklą ir gerklę, kurie gali užspausti kvėpavimo takus.

Dažnai į knarkimą numojame ranka, tačiau to nereikėtų daryti. Nuolatinis knarkimas prastina miego kokybę, gali tapti chroniško miego trūkumo priežastimi. Naktį knarkiantys žmonės rytais nuolat pabunda neišsimiegoję, apsunkę ir nori vėl griūti į patalus. Jei gyvenate vienas, šie simptomai vargins tik jus, tačiau gyvenant su partneriu nuolatinis nuovargis gali lydėti ir jį. Jei miegate kietai ir nė vienas ryte neatsimenate, ar kuris nors knarkėte, tačiau dažnai pabundate nepailsėję – jums būtina įsitikinti, ar naktį nė vienas neknarkiate. Tam yra sukurta įvairių miegą fiksuojančių programėlių, kurias galite parsisiųsti į savo telefoną arba galima tiesiog įjungti diktofoną ir palikti jį per naktį prie lovos, o ryte perklausyti įrašą. Įsitikinote, kad knarkiate? Metas ieškoti sprendimo ir pasijusti geriau!

Pagalba knarkiant

Žinant pagrindinę knarkimo priežastį – blokuojamus kvėpavimo takus – savaime peršasi ir sprendimo būdas. Ką daryti, kad užmigus būtų lengviau kvėpuoti? Jūsų nosimi ir ramiu miegu gali pasirūpinti nosies juostelės. Tai natūralus sprendimo būdas, kurio sudėtyje nėra jokių vaistų ar cheminių medžiagų. Nosies juostelės kasnakt prieš miegą yra klijuojamos ant nosies, o dėl specialaus jų dizaino ir medžiagos atsirandantis pasipriešinimas pakelia jūsų nosies landas ir leidžia lengviau kvėpuoti. Ant nosies užklijuotos juostelės „nori“ išsitiesti, tokiu būdu jos mechaniškai pakelia jūsų nosies landas ir orui tampa lengviau patekti į kvėpavimo takus. Knarkimas, atsiradęs dėl užsikimšusių nosies landų, sumažėja jau pirmą naktį. Net 90 proc. išbandžiusių šias juosteles teigia, kad pradėjus jas naudoti pagerėjo jų ir jų partnerių miego kokybė.