eTikra.LT statistika

Šiame puslapyje skelbiame išskirtinai eTikra.LT portalo 2022 metų statistiką, ji nebūtinai turi atitikti visos Lietuvos pirkėjų pomėgius, demografiją ar kitus duomenis.

Sausio mėn. statistika

Populiariausios kategorijos

Sausio mėnesio TOP 5 dažniausiai lankytos kategorijos:

  1. Apranga ir aksesuarai
  2. Dovanos
  3. N-18
  4. Namams ir buičiai
  5. Technika

 

Lankomumas

Lankomumas, lyginant su praėjusiu mėnesiu, padidėjo 105%, matomumas Google (search impressions) – padidėjo 135%.

Demografija

Sausio mėnesį 54.4% lankytojų sudarė moterys, 45.6% – vyrai.

Daugiausiai (27.48%) srauto sudarė lankytojai, patenkantys į 25-34m. amžiaus grupę.

Naršymui 60.09% lankytojų naudojo telefonus, 37.43% kompiuterius, 2.47% – plančetinius kompiuterius.

2022.01

2022.02

Vasario mėn. statistika

Populiariausios kategorijos

Vasario mėnesio TOP 5 dažniausiai lankytos kategorijos:

  1. Apranga ir aksesuarai
  2. Sveikata, grožis
  3. N-18
  4. Laisvalaikis
  5. Prekybos centrai

 

Lankomumas

Lankomumas, lyginant su praėjusiu mėnesiu, padidėjo 7.56%, matomumas Google (search impressions) – padidėjo 31%.

Demografija

Vasario mėnesį 58.13% lankytojų sudarė moterys, 41.87% – vyrai.

Daugiausiai (27.51%) srauto sudarė lankytojai, patenkantys į 25-34m. amžiaus grupę.

Naršymui 60.69% lankytojų naudojo telefonus, 36.77% kompiuterius, 2.54% – plančetinius kompiuterius.

Kovo mėn. statistika

Populiariausios kategorijos

Kovo mėnesio TOP 5 dažniausiai lankytos kategorijos:

  1. Apranga ir aksesuarai
  2. Namams ir buičiai
  3. Žvejyba, medžioklė
  4. Sveikata, grožis
  5. N-18

 

Lankomumas

Lankomumas, lyginant su praėjusiu mėnesiu, padidėjo 17.66%, matomumas Google (search impressions) – padidėjo 44%.

Demografija

Kovo mėnesį 51.9% lankytojų sudarė moterys, 48.1% – vyrai.

Daugiausiai (23.74%) srauto sudarė lankytojai, patenkantys į 25-34m. amžiaus grupę.

Naršymui 60.57% lankytojų naudojo telefonus, 37.22% kompiuterius, 2.21% – plančetinius kompiuterius.

2022.03

2022.04

Balandžio mėn. statistika

Populiariausios kategorijos

Balandžio mėnesio TOP 5 dažniausiai lankytos kategorijos:

  1. Apranga ir aksesuarai
  2. Namams ir buičiai
  3. Prekės suaugusiems
  4. Technika
  5. Sveikata, grožis

 

Lankomumas

Lankomumas, lyginant su praėjusiu mėnesiu, padidėjo 8.07%, matomumas Google (search impressions) – padidėjo 39%.

Demografija

Balandžio mėnesį 58.13% lankytojų sudarė moterys, 41.87% – vyrai.

Daugiausiai (23.81%) srauto sudarė lankytojai, patenkantys į 25-34m. amžiaus grupę.

Naršymui 64.21% lankytojų naudojo telefonus, 33.90% kompiuterius, 1.89% – plančetinius kompiuterius.

Gegužės mėn. statistika

Populiariausios kategorijos

Gegužės mėnesio TOP 5 dažniausiai lankytos kategorijos:

  1. Apranga ir aksesuarai
  2. Namams ir buičiai
  3. N-18
  4. Laisvalaikis
  5. Technika

 

Lankomumas

Lankomumas, lyginant su praėjusiu mėnesiu, padidėjo 19.26%, matomumas Google (search impressions) – padidėjo 15%.

Demografija

Gegužės mėnesį 55.72% lankytojų sudarė moterys, 44.28% – vyrai.

Daugiausiai (25.72%) srauto sudarė lankytojai, patenkantys į 25-34m. amžiaus grupę.

Naršymui 63.70% lankytojų naudojo telefonus, 34.42% kompiuterius, 1.87% – plančetinius kompiuterius.

2022.05

2022.06

Birželio mėn. statistika

Populiariausios kategorijos

Gegužės mėnesio TOP 5 dažniausiai lankytos kategorijos:

  1. Apranga ir aksesuarai
  2. N-18
  3. Namams ir buičiai
  4. Prekybos centrai
  5. Vaikų prekės

 

Lankomumas

Lankomumas, lyginant su praėjusiu mėnesiu, padidėjo 3.28%, matomumas Google (search impressions) – padidėjo 0.33%.

Demografija

Birželio mėnesį 58.1% lankytojų sudarė moterys, 41.9% – vyrai.

Daugiausiai (24.39%) srauto sudarė lankytojai, patenkantys į 25-34m. amžiaus grupę.

Naršymui 62.43% lankytojų naudojo telefonus, 35.45% kompiuterius, 2.12% – plančetinius kompiuterius.

Liepos mėn. statistika

Populiariausios kategorijos

Liepos mėnesio TOP 5 dažniausiai lankytos kategorijos:

  1. N-18
  2. Apranga ir aksesuarai
  3. Namams ir buičiai
  4. Laisvalaikis
  5. Sveikata, grožis

Lankomumas

Lankomumas, lyginant su praėjusiu mėnesiu, sumažėjo 9.9%, matomumas Google (search impressions) – sumažėjo 37.2%.

Demografija

Liepos mėnesį 56.72% lankytojų sudarė moterys, 43.28% – vyrai.

Daugiausiai (23.16%) srauto sudarė lankytojai, patenkantys į 45-54m. amžiaus grupę.

Naršymui 68.82% lankytojų naudojo telefonus, 30.90% kompiuterius, 2.28% – plančetinius kompiuterius.

2022.07

2022.08

Rugpjūčio mėn. statistika

Populiariausios kategorijos

Rugpjūčio mėnesio TOP 5 dažniausiai lankytos kategorijos:

  1. N-18
  2. Apranga ir aksesuarai
  3. Namams ir buičiai
  4. Sveikata, grožis
  5. Technika

Lankomumas

Lankomumas, lyginant su praėjusiu mėnesiu, padidėjo 10.89%, matomumas Google (search impressions) – liko toks pat.

Demografija

Rugpjūčio mėnesį 56.6% lankytojų sudarė moterys, 43.4% – vyrai.

Daugiausiai (24.16%) srauto sudarė lankytojai, patenkantys į 45-54m. amžiaus grupę.

Naršymui 60.31% lankytojų naudojo telefonus, 37.87% kompiuterius, 1.81% – plančetinius kompiuterius.

Rugsėjo mėn. statistika

Populiariausios kategorijos

Rugsėjo mėnesio TOP 5 dažniausiai lankytos kategorijos:

  1. N-18
  2. Apranga ir aksesuarai
  3. Namams ir buičiai
  4. Elektroninės cigaretės
  5. Prekės vaikams

Lankomumas

Lankomumas, lyginant su praėjusiu mėnesiu, padidėjo 2.27%, matomumas Google (search impressions) – 11.4%.

Demografija

Rugsėjo mėnesį 56.23% lankytojų sudarė moterys, 43.77% – vyrai.

Daugiausiai (25.56%) srauto sudarė lankytojai, patenkantys į 45-54m. amžiaus grupę.

Naršymui 66.96% lankytojų naudojo telefonus, 31.07% kompiuterius, 1.97% – plančetinius kompiuterius.

2022.09

2022.10

Spalio mėn. statistika

Populiariausios kategorijos

Spalio mėnesio TOP 5 dažniausiai lankytos kategorijos:

  1. N-18
  2. Apranga ir aksesuarai
  3. Namams ir buičiai
  4. Elektroninės cigaretės
  5. Prekės vaikams

Lankomumas

Lankomumas, lyginant su praėjusiu mėnesiu, padidėjo 14.35%, matomumas Google (search impressions) – 15%.

Demografija

Spalio mėnesį 56.56% lankytojų sudarė moterys, 43.44% – vyrai.

Daugiausiai (25.56%) srauto sudarė lankytojai, patenkantys į 24-34m. amžiaus grupę.

Naršymui 66.59% lankytojų naudojo telefonus, 31.37% kompiuterius, 2.04% – plančetinius kompiuterius.

Spalio mėn. statistika

Populiariausios kategorijos

Lapkričio mėnesio TOP 5 dažniausiai lankytos kategorijos:

  1. N-18
  2. Apranga ir aksesuarai
  3. Namams ir buičiai
  4. Elektroninės cigaretės
  5. Prekės vaikams

Lankomumas

Lankomumas, lyginant su praėjusiu mėnesiu, padidėjo 40.26%, matomumas Google (search impressions) – 32.29%.

Demografija

Lapkričio mėnesį 59.38% lankytojų sudarė moterys, 40.62% – vyrai.

Daugiausiai (25.85%) srauto sudarė lankytojai, patenkantys į 25-34m. amžiaus grupę.

Naršymui 65.49% lankytojų naudojo telefonus, 32.67% kompiuterius, 1.84% – plančetinius kompiuterius.

2022.11

2022.12

Gruodžio mėn. statistika

Informacijos dar nėra...