1. Nėra SSL sertifikato
Net keista, tačiau šiais laikais vis dar yra internetinių parduotuvių, kurios nėra apsaugotos SSL sertifikatu. SSL sertifikatas yra PRIVALOMAS kiekvienai el. parduotuvei. Juolab, jog jį galima įdiegti visiškai nemokamai. Juk nenorite, jog pirkėjas užėjęs į Jūsų parduotuvę pamatytų gąsdinantį pranešimą, jog parduotuvė yra nesaugi? Ką jau kalbėti apie žalą Jūsų reitingams Google paieškoje.
2. Nėra favicon
Įsitikinkite, jog parduotuvėje yra nustatytas Favicon. Tai dar viena dažnai pasitaikanti klaida, kuri iškart sumažina pasitikėjimą parduotuve. Favicon – tai ta maža piktograma, rodoma naršyklės viršuje, šalia Jūsų parduotuvės pavadinimo.
3. Bloga antraštė (title)
Teko matyti daug parduotuvių, kurių antraštės neteikia jokios vertės nei vartotojo, nei SEO atžvilgiu. Niekada nepalikite tokios antraštės, kaip “Parduotuvė”, “domenopavadinimas.lt” ar “UAB mano įmonė”.
Antraštė turi būti informatyvi – jog klientas iškart suprastų, ko gali tikėtis Jūsų parduotuvėje. Pavyzdžiui:
Šiuo atveju perskaičius antraštę, iškart aišku, jog parduotuvėje prekiaujama NeoLife produktais.
Kiti svarbūs aspektai rašant antraštę:
- – Antraštė turėtų būti 50-60 ženklų ilgio
- – Svarbiausi raktažodžiai rašomi priekyje
- – Nepamirškite, jog antraštę rašote pirkėjams, o ne Google paieškos sistemai
3. Nėra meta aprašymo
Meta aprašymas – tai tekstas, kurį lankytojai matys ieškodami Jūsų parduotuvės Google paieškoje.
Meta aprašymas turi būti iki 155 ženklų ilgio. Jei meta aprašymo nėra – Google “pagriebs” bet kokius tekstus iš Jūsų parduotuvės ir atvaizduos juos vietoje meta aprašymo. O tai, švelniai tariant, atrodo ne kaip. Pvz.:
4. Neapgalvotas pagrindinio puslapio (homepage) turinys
Lankytojas, vos užėjęs į Jūsų parduotuvę, turi iškart suprasti kuom Jūs prekiaujate. Matėme parduotuvių, į kurias užsukus neišeina suprasti kuom ši parduotuvė prekiauja. Pagrindiniame puslapyje išdėliotos atsitiktinės prekės, be jokios tvarkos – plaktukas, šukos, moteriškas megztukas ir t.t.
Jei prekiaujate ne viena prekių kategorija, pasistenkite jas atskirti, nesuplakite visų prekių į vieną vietą.
5. Nepilni vertimai
Prieš pradedant prekiauti, įsitikinkite, jog kiekvienas tekstas yra tvarkingai išverstas į lietuvių kalbą. Tai Jums nieko nekainuos, tačiau parduotuvė atrodys daug profesionaliau.
6. Bloga gramatika
Niekas taip nedrąsko akių, kaip stiprios gramatinės klaidos. Jei patys “nedraugaujate” su gramatika, paprašykite draugų/giminių, jog Jums padėtų.
7. Per daug iššokančių langų
Nepersistenkite su iššokančiais langais. Kartais jie gali atnešti daugiau žalos, nei naudos. Matėme ne vieną parduotuvę, kurioje reikia išjungti 3 iššokančius langus, jog būtų galima pradėti naršyti.
Dar viena dažna klaida – tas pats iššokantis langas pasirodo kiekvieną kartą, kai užkraunamas naujas parduotuvės puslapis. Pavyzdžiui tik iėjus į parduotuvę, iššoka raginimas prenumeruoti naujienlaiškį. Jį išjungus ir paspaudus ant norimos kategorijos/prekės, ir vėl iššoka tas pats langas.. Spėkite, ar ilgai lankytojas naršys tokioje parduotuvėje? 🙂
8. Nėra kontaktų
Būtinai aiškiai nurodykite savo kontaktus. Ne tik telefono numerį, bet ir el. paštą ar soc. tinklus. Ne visi pirkėjai mėgsta skambinti, kai kuriems yra paprasčiau parašyti užklausą el. paštu.
Taip pat nepamirškite įmonės rekvzitų.
Pabaigai
Jei norite pasisemti idėjų savo parduotuvei, kviečiame pasižvalgyti po lietuviškų internetinių katalogą, kuriame jau yra 4600+ parduotuvių!