8 dažniausiai pasitaikančios klaidos internetinėje parduotuvėje

Dėl veiklos specifikos, esame išnaršę tūkstančius lietuviškų internetinių parduotuvių. Lietuvoje daugybė puikių parduotuvių, kurios investavo daug laiko ir pastangų, kad parduotuvė būtų kuo patogesnė pirkėjui. Tačiau nemaža dalis parduotuvių per skubėjimą ar nežinojimą palieka klaidų, kurios tikrai nepadeda parduoti daugiau. Suprantama, jog įsibėgėjus verslui, daugiausiai laiko praleidžiate rūpindamiesi pardavimais ir dažnai galite net nepastebėti tokių "žioplų" klaidų. Todėl sudarėme sąrašą, pagal kurį galite greitai peržvelgti savo parduotuvę dar kartą, ir jei reikia - ištaisyti šias smulkias, bet svarbias klaidas.
8 dažniausiai pasitaikančios klaidos Internetinėje parduotuvėje

1. Nėra SSL sertifikato

Net keista, tačiau šiais laikais vis dar yra internetinių parduotuvių, kurios nėra apsaugotos SSL sertifikatu. SSL sertifikatas yra PRIVALOMAS kiekvienai el. parduotuvei. Juolab, jog jį galima įdiegti visiškai nemokamai. Juk nenorite, jog pirkėjas užėjęs į Jūsų parduotuvę pamatytų gąsdinantį pranešimą, jog parduotuvė yra nesaugi? Ką jau kalbėti apie žalą Jūsų reitingams Google paieškoje.

2. Nėra favicon

Įsitikinkite, jog parduotuvėje yra nustatytas Favicon. Tai dar viena dažnai pasitaikanti klaida, kuri iškart sumažina pasitikėjimą parduotuve. Favicon – tai ta maža piktograma, rodoma naršyklės viršuje, šalia Jūsų parduotuvės pavadinimo.

3. Bloga antraštė (title)

Teko matyti daug parduotuvių, kurių antraštės neteikia jokios vertės nei vartotojo, nei SEO atžvilgiu. Niekada nepalikite tokios antraštės, kaip “Parduotuvė”, “domenopavadinimas.lt” ar “UAB mano įmonė”.

Antraštė turi būti informatyvi – jog klientas iškart suprastų, ko gali tikėtis Jūsų parduotuvėje. Pavyzdžiui:

provitaminai title klaidos

Šiuo atveju perskaičius antraštę, iškart aišku, jog parduotuvėje prekiaujama NeoLife produktais.

Kiti svarbūs aspektai rašant antraštę:

  1. – Antraštė turėtų būti 50-60 ženklų ilgio
  2. – Svarbiausi raktažodžiai rašomi priekyje
  3. – Nepamirškite, jog antraštę rašote pirkėjams, o ne Google paieškos sistemai

3. Nėra meta aprašymo

Meta aprašymas – tai tekstas, kurį lankytojai matys ieškodami Jūsų parduotuvės Google paieškoje.

provitaminai title2 klaidos

Meta aprašymas turi būti iki 155 ženklų ilgio. Jei meta aprašymo nėra – Google “pagriebs” bet kokius tekstus iš Jūsų parduotuvės ir atvaizduos juos vietoje meta aprašymo. O tai, švelniai tariant, atrodo ne kaip. Pvz.:

meta aprasymas klaidos

4. Neapgalvotas pagrindinio puslapio (homepage) turinys

Lankytojas, vos užėjęs į Jūsų parduotuvę, turi iškart suprasti kuom Jūs prekiaujate. Matėme parduotuvių, į kurias užsukus neišeina suprasti kuom ši parduotuvė prekiauja. Pagrindiniame puslapyje išdėliotos atsitiktinės prekės, be jokios tvarkos – plaktukas, šukos, moteriškas megztukas ir t.t.

Jei prekiaujate ne viena prekių kategorija, pasistenkite jas atskirti, nesuplakite visų prekių į vieną vietą.

5. Nepilni vertimai

Prieš pradedant prekiauti, įsitikinkite, jog kiekvienas tekstas yra tvarkingai išverstas į lietuvių kalbą. Tai Jums nieko nekainuos, tačiau parduotuvė atrodys daug profesionaliau.

vertimai klaidos

6. Bloga gramatika

Niekas taip nedrąsko akių, kaip stiprios gramatinės klaidos. Jei patys “nedraugaujate” su gramatika, paprašykite draugų/giminių, jog Jums padėtų.

7. Per daug iššokančių langų

Nepersistenkite su iššokančiais langais. Kartais jie gali atnešti daugiau žalos, nei naudos. Matėme ne vieną parduotuvę, kurioje reikia išjungti 3 iššokančius langus, jog būtų galima pradėti naršyti.

Dar viena dažna klaida – tas pats iššokantis langas pasirodo kiekvieną kartą, kai užkraunamas naujas parduotuvės puslapis. Pavyzdžiui tik iėjus į parduotuvę, iššoka raginimas prenumeruoti naujienlaiškį. Jį išjungus ir paspaudus ant norimos kategorijos/prekės, ir vėl iššoka tas pats langas.. Spėkite, ar ilgai lankytojas naršys tokioje parduotuvėje? 🙂

8. Nėra kontaktų

Būtinai aiškiai nurodykite savo kontaktus. Ne tik telefono numerį, bet ir el. paštą ar soc. tinklus. Ne visi pirkėjai mėgsta skambinti, kai kuriems yra paprasčiau parašyti užklausą el. paštu.

Taip pat nepamirškite įmonės rekvzitų.

Pabaigai

Jei norite pasisemti idėjų savo parduotuvei, kviečiame pasižvalgyti po lietuviškų internetinių katalogą, kuriame jau yra 4600+ parduotuvių!