Patarimai eTikra.LT klientams

Patarimai eTikra.LT klientams

Turinys

Patarimai kuriant parduotuvės profilį

Tvarkingai užpildykite profilio informaciją

eTikra.LT portalas orientuotas į Lietuvos rinką, tad prašome parduotuvės aprašymą bei kitą informaciją rašyti lietuviškai. Pasistenkite užpildyti kuo daugiau informacijos apie save (pardavėjo kontaktiniai duomenys). Potencialiam pirkėjui gali pasirodyti įtartina, jei rekvizitų skiltyje neras informacijos apie pardavėją.

Parduotuvės aprašymas

Parduotuvės aprašymas yra svarbiausia Jūsų parduotuvės profilio kūrimo vieta. Geras parduotuvės aprašymas ne tik padės įtikinti lankytojus, jog esate sąžiningi pardavėjai, bet ir padės atvesti papildomo srauto iš Google paieškos.

Rašydami aprašymą, vadovaukitės SEO taisyklėmis, bet nepamirškite, jog tekstą rašote žmogui. Tekstas turi būti lengvai skaitomas, neprigrūstas raktažodžių. Idealu, jei teksto ilgis yra bent 600 ženklų.

Rašydami tekstą, galite vadovautis šiomis, paprastomis taisyklėmis:

Pirma pastraipa – prisistatykite lankytojams – papasakokite kas Jūs esate, kodėl tuo užsiimate, kas Jus daro išskirtiniais rinkoje.
Antra pastraipa – aprašykite savo parduodamas prekes, pabrėžkite gerąsias savo parduodamos produkcijos savybes.
Trečia pastraipa – trumpai papasakokite kokiu būdu pas Jus galima atsiskaityti, per kiek laiko pristatote prekes.

Puikus parduotuvės aprašymo pavyzdys – https://etikra.lt/el-parduotuves/internetiniai-prekybos-centrai/pigu-lt/

Logotipas

Jūsų parduotuvės logotipas bus matomas ne tik eTikra.LT portale, bet ir socialiniuose tinkluose pasidalinus parduotuvės profiliu. Todėl rekomenduojame logotipą naudoti ne mažesnį, nei 200px x 200px – kitu atveju socialiniuose tinkluose pasidalinus Jūsų parduotuvės profiliu, rodys default’inį eTikra logotipą.

Atsiliepimai

Kuo daugiau pirkėjų atsiliepimų turėsite, tuo aukščiau Jūsų parduotuvė bus reitinguojama eTikra.LT kataloge

Skatinkite savo pirkėjus parašyti atsiliepimą apie Jūsų parduotuvę – tai duos Jums daugiau naudos, nei galvojate.

Keletas būdų, kaip paskatinti pirkėjus rašyti atsiliepimus:

1. Laiško, kurį pirkėjas gauna po prekės išsiuntimo, poraštėje įterpkite nuorodą į Jūsų eTikra.LT profilį su prašymu įvertinti Jūsų parduotuvę.
2. Jei turite sukaupę klientų bazę, išsiųskite naujienlaiškį. Pvz.: Dėkojame, jog apsiperkate pas mus! Prašome skirti kelias minutes ir įvertinti savo patirtį – „nuoroda į Jūsų profilį„. Mums tai be galo svarbu!“
3. Pasidalinkite savo profilio nuoroda savo Facebook puslapyje ir paprašykite savo klientų įvertinti Jūsų parduotuvę.

„Patikima parduotuvė“ baneris

Įterpkite „Patikima parduotuvė“ banerį į savo el. parduotuvę (tik PATIKIMA ir VIP planams)

Baneris

Pastebime nemažą paspaudimų skaičių ant „Patikima parduotuvė“ banerio klientų parduotuvėse, kuriose jis yra įdiegtas. Tai rodo, jog pirkėjams yra aktualu parduotuvės patikimumas.

Banerį įterpti į savo el. parduotuvę labai paprasta – savo profilio apačioje, dešiniajame kampe, rasite HTML kodo generatorių (kad matytumėte generatorių, turite būti prisjungę prie eTikra.LT su parduotuvės savininko paskyra).

Nukopijuokite HTML kodą (pilkame fone) ir įklijuokite jį norimoje savo parduotuvės vietoje. Rekomenduojame banerį įklijuoti parduotuvės poraštėje (footer).

Dalintis

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Kiti įrašai