Patarimai kuriant parduotuvės profilį
Tvarkingai užpildykite profilio informaciją
eTikra.LT portalas orientuotas į Lietuvos rinką, tad prašome parduotuvės aprašymą bei kitą informaciją rašyti lietuviškai. Pasistenkite užpildyti kuo daugiau informacijos apie save (pardavėjo kontaktiniai duomenys). Potencialiam pirkėjui gali pasirodyti įtartina, jei rekvizitų skiltyje neras informacijos apie pardavėją.
Parduotuvės aprašymas
Parduotuvės aprašymas yra svarbiausia Jūsų parduotuvės profilio kūrimo vieta. Geras parduotuvės aprašymas ne tik padės įtikinti lankytojus, jog esate sąžiningi pardavėjai, bet ir padės atvesti papildomo srauto iš Google paieškos.
Rašydami aprašymą, vadovaukitės SEO taisyklėmis, bet nepamirškite, jog tekstą rašote žmogui. Tekstas turi būti lengvai skaitomas, neprigrūstas raktažodžių. Idealu, jei teksto ilgis yra bent 600 ženklų.
Rašydami tekstą, galite vadovautis šiomis, paprastomis taisyklėmis:
Pirma pastraipa – prisistatykite lankytojams – papasakokite kas Jūs esate, kodėl tuo užsiimate, kas Jus daro išskirtiniais rinkoje.
Antra pastraipa – aprašykite savo parduodamas prekes, pabrėžkite gerąsias savo parduodamos produkcijos savybes.
Trečia pastraipa – trumpai papasakokite kokiu būdu pas Jus galima atsiskaityti, per kiek laiko pristatote prekes.
Puikus parduotuvės aprašymo pavyzdys – https://etikra.lt/el-parduotuves/internetiniai-prekybos-centrai/pigu-lt/
Logotipas
Jūsų parduotuvės logotipas bus matomas ne tik eTikra.LT portale, bet ir socialiniuose tinkluose pasidalinus parduotuvės profiliu. Todėl rekomenduojame logotipą naudoti ne mažesnį, nei 200px x 200px – kitu atveju socialiniuose tinkluose pasidalinus Jūsų parduotuvės profiliu, rodys default’inį eTikra logotipą.
Atsiliepimai
Kuo daugiau pirkėjų atsiliepimų turėsite, tuo aukščiau Jūsų parduotuvė bus reitinguojama eTikra.LT kataloge
Skatinkite savo pirkėjus parašyti atsiliepimą apie Jūsų parduotuvę – tai duos Jums daugiau naudos, nei galvojate.
Keletas būdų, kaip paskatinti pirkėjus rašyti atsiliepimus:
1. Laiško, kurį pirkėjas gauna po prekės išsiuntimo, poraštėje įterpkite nuorodą į Jūsų eTikra.LT profilį su prašymu įvertinti Jūsų parduotuvę.
2. Jei turite sukaupę klientų bazę, išsiųskite naujienlaiškį. Pvz.: Dėkojame, jog apsiperkate pas mus! Prašome skirti kelias minutes ir įvertinti savo patirtį – “nuoroda į Jūsų profilį“. Mums tai be galo svarbu!”
3. Pasidalinkite savo profilio nuoroda savo Facebook puslapyje ir paprašykite savo klientų įvertinti Jūsų parduotuvę.
“Patikima parduotuvė” baneris
Įterpkite “Patikima parduotuvė” banerį į savo el. parduotuvę (tik PATIKRINTA ir VIP planams)
Pastebime nemažą paspaudimų skaičių ant “Patikima parduotuvė” banerio klientų parduotuvėse, kuriose jis yra įdiegtas. Tai rodo, jog pirkėjams yra aktualu parduotuvės patikimumas.
Banerį įterpti į savo el. parduotuvę labai paprasta – savo profilio apačioje, kairiajame kampe, rasite HTML kodo generatorių (kad matytumėte generatorių, turite būti prisjungę prie eTikra.LT su parduotuvės savininko paskyra).
Nukopijuokite HTML kodą (pilkame fone) ir įklijuokite jį norimoje savo parduotuvės vietoje. Pirkėjas, paspaudęs ant banerio, bus nukreiptas į Jūsų eTikra.LT profilį, kuriame matys, jog Jūsų parduotuvė yra patikrinta ir patikima.