Patarimai eTikra.LT klientams
eTikra.LT portalas orientuotas į Lietuvos rinką, tad prašome savo internetinės parduotuvės aprašymą bei kitą informaciją rašyti lietuviškai. Pasistenkite užpildyti kuo daugiau informacijos apie save.
eTikra.LT portalas orientuotas į Lietuvos rinką, tad prašome savo internetinės parduotuvės aprašymą bei kitą informaciją rašyti lietuviškai. Pasistenkite užpildyti kuo daugiau informacijos apie save.
Daugelis sako, jog būtina atsakyti į kiekvieną neigiamą atsiliepimą ir jokiais būdais jų netrinti, nes tai kenkia Jūsų įvaizdžiui. Tačiau ne visada tai yra tiesa.
Kad ir dėl kokios priežasties pirkėjas apleido krepšelį, visada galima pabandyti pirkėją susigrąžint. Juolab, jog viską už Jus atlieka šis įskiepis, ir jis yra NEMOKAMAS!
Kodėl Kinijoje prekės pigesnės? Daugelis žmonių į šį klausimą atsakytų paprastai – Kinijoje darbo užmokestis mažesnis, todėl ir prekės pigesnės. Bet tai ne visada yra tiesa.
9 iš 10 pirkėjų, prieš apsipirkdami, ieško atsiliepimų apie parduotuvę. Mūsų GSC duomenimis, pagrindinė paieškos frazė, atvedanti organinį srautą į portalą, yra “x parduotuvės atsiliepimai”.
Visų pirma, atidžiai perskaitykite pristatymo sąlygas parduotuvės internetinėje svetainėje. Galbūt pristatymo laikas yra ilgesnis, nei Jūs tikėjotės. Tai yra labai dažnai pasitaikanti rimtų nesusipratimų priežastis.
Ženkliukas “Patikrinta” prie parduotuvės pavadinimo reiškia, jog šiai parduotuvei eTikra.LT administracija atliko auditą pagal tam tikrus kriterijus ir pripažino ją kaip patikimą ir saugią.
Atsiliepimų taisyklės taikomos visiems portalo eTikra.LT lankytojams. Rašydami atsiliepimą, Jūs automatiškai sutinkate su šiomis taisyklėmis. Prašome atidžiai jas perskaityti ir jomis vadovautis rašant įvertinimą.
Pirmas žingsnis – užsiregistruokite portale. Registruodamiesi būtinai pažymėkite specialių laukelį “El. parduotuvės savininkas”. Po registracijos Jus automatiškai prijunks prie portalo, o paskyros slaptažodį gausite el. paštu.