Kaip parduoti daugiau su Woocommerce parduotuve

Kad ir dėl kokios priežasties pirkėjas apleido krepšelį, visada galima pabandyti pirkėją susigrąžint. Juolab, jog viską už Jus atlieka šis įskiepis, ir jis yra NEMOKAMAS!
Kaip parduoti daugiau su Woocommerce

Šiame straipsnyje pristatysime vieną įskiepį, kuris ryškiai padidins Jūsų pardavimus Woocommerce parduotuvėje. Jei turite Wordpress + Woocommerce parduotuvę ir nenaudojate šio įskiepio – Jūs prarandate pinigus!

Kam skirtas šis įskiepis?

Šis įskiepis seka apleistus pirkinių krepšelius ir siunčia priminimus el. paštu vartotojams, kurie apleido krepšelį neatlikę paskutinio veiksmo – apmokėjimo. Jei e-prekybos versle neesate naujokai, turbūt Jums nėra naujiena, jog vidutiniškai (priklausomai nuo prekių kategorijos, parduotuvės konfigūracijos ir t.t.) 4 iš 5 pirkėjai palieka parduotuvę taip ir neapmokėję už savo pirkinius.

Priežasčių tam gali būti daugybė – pasitikėjimo trūkumas, didelė pristatymo kaina, kuri matoma tik atsiskaitymo puslapyje, nepatogus atsiskaitymas, pristatymo ir apmokėjimo pasirinkimų trūkumas.

Nesvarbu, kokia bebūtų priežastis, visada galima pabandyti susigrąžinti prarastą klientą. Juolab, jog visą darbą už Jus atlieka šis įskiepis, ir jis yra visiškai NEMOKAMAS!

Kaip veikia WooCommerce Cart Abandonment Recovery įskiepis?

Įdiegus WooCommerce Cart Abandonment Recovery įskiepį ir jį sukonfigūravus, jis automatiškai pradeda sekti apleistus krepšelius ir jų savininkams automatiškai siunčia priminimą. Įskiepis gali išsiųsti iki 3 el. pašto laiškų, kurių šablonus paruošiate Jūs. Duodame pavyzdį, ką galima padaryti su šiuo įskiepiu:

Po valandos klientas gauna el. laišką:
“Sveiki, {kliento vardas),
Pastebėjome, jog nebaigėte apsipirkti mūsų parduotuvėje “parduotuve.lt”. Jei dėl kažkokių priežasčių Jūs negalėjote užbaigti apmokėjimo – paspauskite šią nuorodą ir galėsite pratęsti nuo tos vietos, kurioje baigėte – {nuoroda į šio kliento apmokėjimo puslapį).”

Jei klientas vis dar neužbaigė pirkimo, po 24h gauna antrą laišką:
“Sveiki, {kliento vardas},
Aš esu XX parduotuvės vadybininkas Vardenis Pavardenis. Matau, jog Jūs dar neužbaigėte pirkimo proceso mūsų parduotuvėje. Norėjau pasiūlyti savo pagalba. Jei iškilo sunkumų apsiperkant, susisiekite su manimi el. paštu vardenis.pavardenis@parduotuve.lt arba telefonu +3700000000 ir aš Jums padėsiu užbaigti pirkimo procesą.
Pagarbiai,
Vardenis Pavardenis”

Ir tiek užtenka, jog Jūs susigrąžintumėte 50% ar net daugiau prarastų klientų! Štai ekranvaizdis iš vienos lietuviškos mikro parduotuvės:

Apleisti krepšeliai

Kaip matome, nuo įskiepio įrašymo dienos, šiai parduotuvei WooCommerce Cart Abandonment Recovery sugrąžino 563 klientus! (tai sudaro daugiau nei 20% šios parduotuvės užsakymų).

Įskiepio nustatymai

Kaip rasti įskiepį?

Wordpress administracijos skiltyje einate į Įskiepiai -> įdiegti įskiepį, paieškos laukelyje įrašykite “WooCommerce Cart Abandonment Recovery“. Įdiekite pirmąjį įskiepi (WooCommerce Cart Abandonment Recovery, sukurta CartFlows Inc).

Pagrindiniai nustatymai:

nustatymai
nustatymai
nustatymai

El. laiškų nustatymai:

Eikite į skyrelį “Follow-up Emails” ir susikurkite savo el. laiškų šablonus. Čia galite sukurti 3 skirtingus šablonus, bei nustatyti laiką, kada jie turėtų būti išsiusti.

SVARBU! Nepamirškite naudoti WCAR Fields. Tai yra paruoštos nuorodos, kurias galite naudoti šablone. Pvz. nuoroda į pirkėjo apleistą krepšelį, “unsuscribe” nuoroda ir t.t.

Kiti būdai sumažinti apleistų krepšelių skaičių

Būtinai patikrinkite savo parduotuvę, ar nėra neveikiančių nuorodų, ar nėra gramatinių klaidų, neišverstų tekstų. Tokie dalykai sukelia nepasitikėjimo jausmą.

Kiek įmanoma, supaprastinkite apsipirkimo procesą. Šiais laikais labai sunku išlaikyti kliento dėmesį ilgesnį laiką. Jei klientui bus per sunku apsipirkti Jūsų parduotuvėje, greičiausiai jis pasirinks konkurentus, kur apsipirkimas yra paprastesnis. Nerinkite nereikalingos informacijos – pvz. jei klientas užsisako pristatymą paštomatu, jam nėra priežasties įvedinėti savo gyvenamosios vietos adreso.

Matomoje vietoje nurodykite savo kontaktus. Klientas jausis saugiau, matydamas, jog bet kada gali su Jumis susisiekti.

Raginkite savo klientus palikti atsiliepimus apie Jūsų parduotuvę tam skirtuose portaluose. Dauguma klientų nepasitiki atsiliepimais, kurie yra pačioje parduotuvėje, nes tokius atsiliepimus lengvai gali prirašyti pats parduotuvės savininkas.

Pasiūlymas

Jei rimtai žiūrite į savo verslą, siūlome prisijungti prie didžiausio Lietuvoje internetinių parduotuvių katalogo, kuriame rasite patikimas ir saugias lietuviškas internetines parduotuves – eTikra.LT.

Prisijungę prie mūsų, Jūs galėsite gauti atsiliepimus bei įvertinimus iš savo klientų, gausite išorinę nuorodą bei Jūsų parduotuvė bus randama portale, kurio tikslinė auditorija – žmonės, apsipirkinėjantys internetu.

Daugiau apie naudą, kurią gauna mūsų klientai – https://etikra.lt/kodel-verta-sukurti-parduotuves-profili-etikra-lt/.

Daug pardavimų ir gerų klientų Jums linki eTikra.LT komanda!